Sunday, June 26, 2016

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის თემა
მაღაზიობანას თამაში
სწავლების საფეხური
მე=6 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
14= მოსწავლე
დრო ხანგრძლივობა
45=წუთი
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
ინტერაქცია მაღაზიებთან
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
ინტერაქცია მაღაზიებზე,ახალი ლექსიკის ათვისება,კითხვა= გაგება.
კავშირი საგნებთან
მათემატიკა
ე.ს.გ. მისაღწევი შედეგები

 მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.პასუხობს ნასწავლი ტექსტის შინაარსის გარშემო დასმულ კითხვებზე;

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         სვამს/პასუხობს კითხვებს, ან გამოხატავს თხოვნას კონკრეტულ საკლასო სიტუაციასთან დაკავშირებით;
·         სვამს /პასუხობს მარტივ კითხვებს მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე (მაგ., ვის როდის აქვს დაბადების დღე? რომელი კერძი/თამაში/ცხოველი/წელიწადის რომელი დრო... მოსწონს/არ მოსწონს? რით ერთობა? რა სიხშირით მოქმედებს და სხვა);

მონაწილეობს სიმულაციურ სიტუაციაში (მაგ., გაცნობა/წარდგენა, ინტერვიუს ჩამორთმევა, ვიზიტი ექიმთან, სატელეფონო დიალოგები და სხვა);

წინარე ცოდნა
მოსწავლემ იცის სხვადასხვა  მაღაზიების დასახელება და საგნების დასახელება
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
წიგნი,რვეული,სურათები,სდი ფლეიერი
გაკვეთილის მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
1)ვამოწმებ საშინაო დავალებას.3=წთ.

2)რამდენიმე ბავშვიკითხულობს დასწავლილ გაკვეთილს.15=წთ. დავაფასებ განმავითარებელ კომენტარებით,სმაილებით,ქულებით.

3)ვუხსნი ახალ გაკვეთილს.“მოდი მაღაზიობანა ვითამაშოთ“.ბავშვებს წავუკითხავ თემას და ვთხოვ მონიშნონ მათთვის უცნობი სიტყვები.ამის მერე ერთობლივად განვმარტავთ ამ სიტყვებს.მაგ. კონტექსტის მიხედვით.10=წთ.ბავშვები კითხულობენ დიალოგს წყვილებში.

ვწერთ საკლასო წერას;შევაერთოთ რომელი ნივთი სად იყიდება? 

4) მაღაზიის დასახელება;სურსათის მაღაზია,აფთიაქი,წიგნების მაღაზია,სუპერმარკეტი
წამალი,რვეული, კარაქი,სხვადასხვა ნივთები.5=წთ.

ამის მერე ბავშვებს ვათამაშებ მაღაზიობანას;სხვადასხვა მაგიდაზე აწყვია სათამაშოები დათითოეულ მაგიდას აკრავს აბრა ,მაღაზიის დასახელება,ბავშვი მიდის სასურველ მაღაზიაში და ყიდულობს სასურველ ნივთს.10=წთ.

5)საშინაო დავალება:დიალოგის დასწავლა სწორად,გამართულად. უცნობი სიტყვებით წინადადებების შედგენა.2=წთ.
შეფასების საგანი და პროცედურები
განმავითარებელი შეფასება ;წახალისება.

No comments:

Post a Comment